csütörtök, március 01, 2007

Vigyázz, kész, főzz! II. –Titkos töltelékek

Nahát, olyan meg csak nincs már, hogy nem veszek részt a rendezvényen!! Nem érzem meggyőzőnek, amit itt most produkáltam. Azt találtam ki, hogy az mennyire jó lesz, ha egy egész póréhagymával töltök meg csirkemellet. Tehát kvázi kolbászos karaj mintára. Mostanában amúgy póréhagyma kattanásom van, legjobban pirítva szeretem, tudnám enni minden nap, próbáljátok ki! Úgy elképzeltem, hogy milyen szép lesz a hús közepén. A kivitelezésig el is jutottam, azonban pár dolgot nem gondoltam kellőképpen végig. Konkrétan például azt, hogy ha a póréhagyma benne van a csirkemellben, azt szépen szeletelni nehéz lesz. Jobban mondva szeletelni egy nagyon éles késsel még csak-csak lehetett, ellenben kulturáltan fogyasztani kevésbé, mivel a póréhagyma csúszkál ide-oda, hm. Ez tehát így nem működik. Ízre egyébként nagyon finom volt (a csirkemellfilét fólia között vékonyra klopfoltam, fél póréhagymát vajon körbepirítottam. A húst megkentem kecskesajtkrémmel, ráfektettem a pórét, feltekertem. Kérgesítettem, pici fehérbort öntöttem alá, 15 percig pároltam), de ebből nem lesz most recept. Azért köszönet a szervezésért, kedves Domestic Goddess!

Annyira el is szégyenlem magam, hogy elbujdokolok pár napra Európa egyik titkos gasztronómiai mekkájába.

Címkék:


 

 

8 hozzászólás:

Anonymous Névtelen szerint...

Az enyém sem lett tökéletes, nem akarsz magaddal vinni? :))

12:00 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nekem tetszik a képen! Ha meg finom - minden alkatrész jól hangzik benne - akkor belevágok (miután itt van póré bőven és már a magam változatait unom).
Jó mulatást! Üdv:Bora

2:25 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ha arra jársz, üdvözlöm B.-t.

7:09 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én speciel egy tojásrántottát is el tudok rontani...
VIgyél magaddal Baszkföldre! Lécciléccilécci! :D

5:09 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Moni, átadtam. Te meg a citromos mellé süssél financier-t:)

11:01 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Most olvastam a baszkföldi beszámolót, és csorog a nyálam! Ezek a sorok nagy kedvet csinálnak az úthoz! Elismerésem, sokadszorra. Ezek szerint B. mesélte, hogy mekkora siker a citromos?! Dublin sztár-vendéglőkritikusa saját bevallása szerint kilószám enné, naponta. Hálám örök a receptért. Köszönöm.

9:40 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Moni, mar ezerszer mondtam, hogy gyertek! Persze a "citromossal" egyutt. Ryanair, Dublin - Vitoria.
B.

11:09 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

a póréhagymás quiche is nagyon szép, ahogy körberakják a hosszan hagyott pórékkal. csak épp ehetetlen :-)

6:47 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal