szerda, december 16, 2009

Dedikálás



 

 

15 hozzászólás:

Blogger dortimcsi szerint...

Vidéken, mondjuk Szegeden nem lesz dedikálás? Olyan jó lenne:)

11:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Zsófia!

Szeretnék gratulálni a könyvhöz, valamint a bloghoz is! Elsők között rendeltem meg, és minden nap izgatottan vártam a futárt. Végül, amikor a kezembe fogtam a könyvet, elégedetten olvasgattam, és aznap többet le sem tudtam tenni. Az ünnepekre is találtam benne magamnak valót.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy lesz-e vidéken dedikálás, esetleg Pécs környékén?

Tisztelettel:
Cs. B. Nikolett

9:04 de.  
Blogger Unknown szerint...

Kedves Zsófi!

A múlt heti Figyelő mellékletében olvastam a blogodról, annak indulásáról, s profi bloggá történő alakulásáról.

Kétszeresen is gratulálok a sikereidhez, egyrészt, mert magam is blogolok, másrészt azért, mert imádok főzni!

9:31 de.  
Anonymous Zsuzsa szerint...

És Miskolcon lesz dedikálás?

10:43 de.  
Blogger gmx szerint...

Dedikáltatni nem hinném, hogy lesz időm, de tegnap megvettem, és nagyon tetszik, nagyon nagyon gratulálok!
Kíváncsi voltam, hogy mi lesz a szerkezet, mert valahol arról is írtál. Szuper lett, tényleg.
Kívánom, hogy legyen benne sok örömed most is, miután már elkészült. Az olvasóknak/felhasználóknak biztos lesz.

11:18 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia Zsófi Krisztián vagyok a Kistücsök étteremből én főztem neked meg a Csabábak találkoztunk az evolucio versenyen is!Lenne egy olyan kérésem hogy nem tudnál nekem egy dedikált könyvet elküldeni vagy félre tenni mert nem tudok elmenni a dedikálásra!Szeretnék egy olyan könyvet!Tudsz abban segíteni hogy hogy tudnék bejutni a dining guide gálára?Köszönöm

1:17 du.  
Blogger Rozix szerint...

Kedves Chili!

Tegnap este kézhez kaptam a rendelt dedikált példányaimat. Azt kell mondjam, a könyv pont olyan lett, mint a blogod. És ez nagyon jó! Alig várom a folytatást.

Kellemes ünnepeket!

R.

8:59 de.  
Blogger Lilla szerint...

Jól láttam, ma este a tv-ben is látható leszel? Jó, hogy a gasztrobloggerekkel így is "találkozhatunk". Szeretem nagyon, amit csinálsz. Szenteste nálunk a te mangópudingod lesz.

2:35 du.  
Blogger E.M.A.K. szerint...

Szuper voltál a tv-ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7:52 du.  
Blogger monika szerint...

Szia!

Rendszeres olvasód vagyok:)
És most azért jöttem ide,hogy megnézzem,hogy Te voltál -e tegnap a tv-ben:-D
Nem tom miért de valahogy rögtön Rád gondoltam,hogy csak Te lehetsz;)
Egy ilyen főzőtanfolyamon én is szívesen részt vennék:p
Gratulálok az eddig elért sikereidhez!
Csak így tovább!

Kellemes Ünnepeket!

Ja! És nagyon jól áll a kék szín;)

Mónika

6:35 du.  
Blogger izmiri szerint...

erről lemaradtam :( mostanában nem tudtam jönni, és olvasni. és pont ma kaptam meg a könyved ajándékba ! így majd figyelek, hogy hová menjek dedikáltatni !

bár még csak átlapozni volt időm, de had gratuláljak a könyvhöz ! nagyon klassz. és, hogy a manti is benne van, juhéééé. én autentikus környezetben szoktam török nőkkel készíteni, de itthon a magyar barátnőkkel is tartottunk már manti partit.

10:18 du.  
Blogger Boszi szerint...

Kedves Zsófi!

Sok-sok célozgatás után megkaptam a könyved karácsonyra... és fantasztikus, ahogy sejtettem. Gratulálok hozzá!
Lesz még dedikálás Budapesten?

Üdv,
Móni

9:52 du.  
Blogger Unknown szerint...

Kedves Ch&V!

Én karácsonyra megkaptam a fantasztikus könyvedet, és lenne egy kérdésem a konfitált csirkecombbal kapcsolatban (154. old.). Sehol nem kapok kacsazsírt, csak libazsírt. A recept azzal is működik? (Én vega vagyok, így nem igazán tudom a különbséget, a recepttel a családomat akarom elkápráztatni.)Gondolom a vásárcsarnokban kacsazsír is beszerezhető, de mi nagyon messze lakunk onnan, és én gyesen vagyok, nem tudok oda eljutni. Válaszodat előre is köszönöm: Barbus

10:40 de.  
Blogger Unknown szerint...

Hogyan lehetek blogger?

3:54 du.  
Blogger Romana szerint...

Fantasztikus a könyv. Mivel technikai okokból külföldre nem szállítanak, ezért "ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor Mohamed megy a hegyhez" alapon kocsiba szálltam és irány Magyarország, mondtam, nekem kell ez a könyv.:D A financier isteni!!!! És a szardínia is avokádóval, lilahagymával. :D
Gratulálok!! Több, mint egy szakácskönyv. Annál a résznél, mikor az életre szóló barátságokról írsz, hogy minden évben május elsején találkoztok, és a hátizsákos turistaszállós találkák mára egy hetes üdüléssé nőtték ki magukat, a könnyeim is kicsordultak. Szép!

11:17 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal