szerda, március 10, 2010

A Kreatív 20 sikeres márkája között

Engedjetek/engedjenek meg egy kis szégyentelen önreklámot - a jó hírt azért vagyok bátor itt is megosztani, mert ezt is –mint annyi minden mást – nagyrészt Nektek/Önöknek köszönhetem.

A Kreatív magazin, amely a kommunikációs szakma legfontosabb szaklapja, márciusi számának mellékletében húsz olyan márkát gyűjtött össze és mutatott be, amelyeket 2009-ben sikeresnek minősít . Külön hangsúlyozzák, hogy nem feltétlenül a kedvencek kerültek felsorolásra, hanem azok, akik a gazdasági válság ellenére is fejlődni tudtak.

A húsz felsorolt márka között szerepel a Chil&Vanília is, többek között olyan illusztris társaságban, mint a Wamp, az iPhone, St. Andrea, Time Out, Lipóti Pékség, vagy a Rézangyal.

Azt hiszem, már önmagában az is nagyon érdekes, hogy egy ilyen összeállításban szerepel egy személyes gasztroblog. A magazin az olvasók segítségével választja ki, hogy a húszból melyik az a tíz, amelyre a legtöbben kíváncsiak, és amely a Nagy Kreatív Napon, április 29-én pár percben beszél majd a márkáról és stratégiájáról. Péntekig lehet szavazni, szerintem klassz lenne, ha megjelenne ott egy gasztroblog. Ha egyetértetek/egyetértenek, itt lehet szavazni.

Címkék:


 

 

15 hozzászólás:

Blogger Fűszeres Eszter szerint...

Hajrá lányok (C&V és VAMP), szavaztam! :-)

7:10 de.  
Blogger Dolce Vita szerint...

Gratulálok! Szavaztam, remélem, ott leszel a 10-ben!

8:50 de.  
Anonymous Ginger szerint...

Meglesz! :)

9:33 de.  
Blogger  á la carte kulinaria szerint...

Én is szavaztam! Gratulálok!!!

10:01 de.  
Blogger Reni szerint...

Azért ez nem semmi :) Szavaztam!

10:57 de.  
Blogger Susan szerint...

gratulálok, ez fantasztikus!

11:16 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Wow! Nagyon jó! Szavaztam
LepkePillangó

11:50 de.  
Blogger Gabriella szerint...

Gratulálok! Mindenképpen szavazok rád, mert a gasztroblogod, és az egész tevékenységed úttörő volt/most is az.

11:56 de.  
Anonymous zsuzsánna és a vének szerint...

Zsófi!

Természetesen én is szavaztam, szurkolok!!!

1:14 du.  
Anonymous zsuzsánna és a vének szerint...

Zsófi, szavaztam, szurkolok!

1:16 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Köszönöm szépen mindenkinek!!

3:17 du.  
Blogger Ízlésszindróma szerint...

Olvastam korábban és annyira örültem neki, hogy ott vagy!!!!megyek is szavazni!

9:17 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok! Szavaztam.
üdv:MKati

9:11 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

És benne vagy! :D

7:13 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Haho, szavaznék, de úg ylátom csak előfizetéssel enged szavazni. ?

11:17 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal