kedd, december 07, 2010

Wüsthof Classic 26cm-es szakácskést sorsolunk!

Azt hiszem, több alkalommal leírtam, hogy egy profi séfkés micsoda új időszámítást jelent az otthoni főzésben. Egy jó minőségű, rozsdamentes acél kés nem olcsó mulatság, de elmondhatatlanul hasznos beruházás, amely gyorsan megtérül. Egy rossz kés nemcsak sokkal balesetveszélyesebb, de drágább is, hiszen egyszer csak (elég gyorsan) elhasználódik, és újat kell venni. A sok bosszankodásról nem is beszélve. A főzés pedig teljesen új dimenzióba kerül, egy profi kés igazi mérföldkő. A megfelelő kés kiválasztása valójában egyáltalán nem nehéz, hiszen az embernek leginkább a saját kezére kell hallgatnia. A választék persze olyan széles, hogy az ember hajlamos meggyőzni magát újabb és újabb modellekről, de az igazság az, hogy szerintem egy komoly séfkés, egy kisebb hámozó kés és egy recés élű kenyérvágó kés nagyjából lefedi az átlag háztartásban végzett főzési igényeket. Szerintem kést úgy lehet legjobban választani, ha az ember kezébe veszi, forgatja, megnézi, mennyire kényelmes a markolata, milyen érzés fogni, stb.

Én évekkel ezelőtt, egy amerikai szakácsiskolában tettem le a voksom a Wüsthof Classic 26cm-es szakácskés mellett, és azóta is ez a fő késem. Az iskolának együttműködési megállapodása volt a solingeni Wüsthof gyárral, így nagyon jó áron tudtam megvenni, a legfőbb érv mégis az volt, hogy ahogy a kezembe vettem, annyira könnyű és kényelmes volt, hogy egy percig nem volt min gondolkoznom. A 26cm-es kés elég méretes, én ilyennel tudok a legjobban dolgozni, de ez mindenkinél eltérhet.

Közeleg a karácsony, és szerintem sok főző embernek okozna örömöt egy valódi, nagyon éles séfkés. A Wüsthof késeket Magyarországon kizárólagosan forgalmazó Extrametál Üzlethálózattal közösen ezért egy játékkal és egy akcióval szeretnénk előállni.

1.Wüsthof Classic 26cm-es, ill.23cm-es szakácskés 20%-al olcsóbban a blog olvasóinak

Mai naptól 2010. december 31-ig a cég 20%-os kedvezményt biztosít a Wüsthof Classic 26cm-es, illetve 23cm-es (ha az előbbi mégis túl nagynak tűnne) séfkésekre az olvasóim számára. A késeket három helyszínen lehet átvenni: az Extrametál Üzlethálózat Mammut 2-beli, MOM Parkban lévő, ill. a Szt. István krt. 12. szám alatt található üzleteiben. A teendő annyi, hogy a blog jobb oldalán található bannerre rá kell kattintani, a cég oldalán pedig megjelölni, hogy melyik típusú kést szeretnétek venni, ill. melyik üzletben vennétek át. A 26cm-es kés ára 19.900Ft, a 23cm-es ára 18.900Ft.

2. Nyereményjáték
Az Extrametál Üzlethálózatnak köszönhetően a Chili&Vanília olvasói között kisorsolunk egy darab Wüsthof Classic 26cm-es szakácskést, ehhez mindössze annyi a komoly feladat, hogy itt nálam a hozzászólásokban legyetek szívesek magatokról elárulni, hogy nőből, vagy férfiból vagytok, hány évesek, és hogy mi lesz karácsonykor a főétel:). A kommenteket 2010. december 10-én 24.00 óráig, azaz péntek éjfélig fogadom, a hétvégén kisorsolom a nyertest. Ne felejtsetek nevet, vagy valamilyen azonosítót írni, mert névtelent nem tudunk beazonosítani!

 

 

404 hozzászólás:

Blogger Unknown szerint...

Féfi vagyok, 27 éves. A karácsonyi menű két főfogás a felturbózott töltött káposzta, és dorozsmai molnárponty!

Üdv.: patjusz

11:23 de.  
Blogger Panni szerint...

Nő, 35 éves, borleves/halászlé, pulyka, mákos guba :-)

11:23 de.  
Anonymous Juharszirup szerint...

Nő vagyok, 23 éves.
Karácsonyi menü: Aszalt gyümölcsös fűszeres tarja, sült kacsamell mogyoróburgonyával.

üdv.juharszirup

11:33 de.  
Blogger Zazie szerint...

Nő, 25 éves, és délben halászlé és mákos guba, este meg borleves, rántott ponty és pulyka és franciasaláta, mint minden évben :)

11:33 de.  
Anonymous dalit szerint...

Szia, nő vagyok, 46 éves. Kétfele van a karácsonyunk, így ebédre a főfogás halászlé, és hidegtálak.
Este lazac spenótágyon, gerslirizottóval a mostani terveim szerint.
Valljuk be, ez még változhat addig.

11:42 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia,

Nőből vagyok, 27 éves. A menü gyöngytyúk-leves, bárány lesz, a köreten még gondolkodom, de menta-, vagy rozmatingszósz biztos lesz hozzá!

Üdv: VKIldi

11:49 de.  
Blogger JuditAu szerint...

Nő, 33 éves. Ausztráliában élünk, itt ilyenkor van nyár, tehát könnyű menü lesz, saláta, grillezett fokhagymás garnélával,sajttál, márványsajtos lazac rizzsel, és a gyerekek kedvéért rántott csirkemell. A beigli viszont nem maradhat el, az kötelező! :)

11:56 de.  
Anonymous borsos orsi szerint...

Szia Chili!
ezuton is jelzem akkor, hogy a szakacskonyved kivalo, sok-sok mindent kiprobaltam mar es mind bevalt.
ez a jatekod azert is erdekes szamomra, mert mielott meg fozni kezdtem volna, nagyapam egyszer elarulta, hogy a jo hazassag titka az eles, jo kes :) amiota fozok, tudom, mit jelent ez :)
es akkor magamrol:
nobol vagyok, 31 eves, borsos orsi a nevem es karacsonyra eloetelnek mezes mazas sonka lesz és kocsonya, foetelnek pedig erdelyi csorba, ahogy nagymamám csinálja es pisztráng vegyes korettel. Az ejfeli mise utan pedig az obligát tölöttt káposzta. hát ilyen erdélyi menü.

12:00 du.  
Blogger Unknown szerint...

férfi vagyok, 31 éves.
Karácsonyi menü: székelykáposzta, mert imádjuk :)

üdv:
balogfeci

12:00 du.  
Anonymous Mjudit szerint...

Nő-48 éves.Az ünnepi menű töltött karaj és pulyacomb, párolt piroskáposztával, sütőtökös, füstöltsajtos krumplipürével és persze kalács, zserbó...

12:05 du.  
Blogger Mézeskalács szerint...

Szia!
Nőből vagyok, 28 éves.
A karácsonyi főételünk kacsamell lesz vörösboros körtével, krumplipürével.

12:06 du.  
Blogger Anita szerint...

Nő vagyok, 24 éves. A karácsonyi menü halászlé, sült kacsa és sült tarja pet burgonyával, mákos guba méteres kalács. Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

Üdv: T.Anita

12:11 du.  
Blogger mgergely szerint...

29 éves, férfi vagyok. Töltött káposzta lesz friss ropogós fehér kenyérrel, sok-sok tejföllel a fő fogás, ez már szinte biztos. A többi még nem eldöntött, de desszertnek képviselő fánk az ötlet, mert azt én is és a párom is imádja. Bár lehet, hogy rétes tésztában sült, csokival és mandulával töltött körte lesz :)- Az is nagyon finom.

12:15 du.  
Anonymous Pikii szerint...

26 éves nő vagyok. A menü fix részei:
nagyi: töltött káposzta, bejglik
anya: gombaleves, borleves, guba
szomszéd: halászlé
A többit (valami húsos/ halas/édes/saláta/köret) a család fiatalabb tagjai készítik és még ilyenkor megy az ötletelés ezekről.

12:16 du.  
Blogger Pataki Márk szerint...

Férfi, 33 éves. Valószínűleg zöldségekkel sült hal lesz.

12:17 du.  
Blogger DebiGabi szerint...

Nő vagyok.
37 éves.
Karácsonyi menü: hagymaleves, banánnal töltött pulykamell áfonya szósszal, csokitorta és mákos guba:D

12:27 du.  
Anonymous tutora szerint...

24 éves nő vagyok. Sajnos nem tudom, hogy mi lesz a karácsonyi menü, mert a párom szüleinél töltöm az ünnepet. Otthon általában töltött káposzta a főétel.

12:32 du.  
Blogger Ms. Poppy szerint...

Szia!
Névből is látszik, hogy nő vagyok, 25 éves.
Karácsonyi menü: még képlékeny, de lesz borleves habcsókkal, mázas pulyka chilis- diós szószban zöldségekkel, desszertnek a bejgli az tuti, a többit majd meglátjuk.:)

12:36 du.  
Blogger Unknown szerint...

Szia!

Nő vagyok, 23 éves. A család többi tagjának angolnapörkölt, nekem töltött pulykamell, gyümölcsökkel, gesztenyével. Legalább is most ez a tervem.

LJuli

12:36 du.  
Blogger Alexandra szerint...

Nő vagyok, 36 éves. Valószínűleg kacsamell lesz a főfogás, különleges zöldséges-gyümölcsös könnyű körettel.

12:37 du.  
Anonymous Móni szerint...

Nő vagyok, 38 éves, karácsonyi menű spenótos gesztenyeleves, lazac rizottóval, mákosguba lesz jelen állás szerint:)

üdv:Móni

12:38 du.  
Blogger Akca szerint...

29 éves nő vagyok. Karácsonyi menü: narancsos sárgarépa leves, lazac tejszínes spenóttal és krokettel, desszertnek pedig mandarinos csokitorta Nigella receptje alapján.

12:42 du.  
Blogger Zs. szerint...

Nő, 33 éves, gyöngytyúkleves, fehérborban pácolt nyúlgerinc levelestésztában sütve, kolbásszal töltött szűzpecsenye,konfitált kacsa, birkapörkölt, pacalpörkölt a pasiknak.

12:46 du.  
Blogger Zsuzsi szerint...

Szia,

35 éves vagyok, nő.
karácsonyi főételünk minden évben tejszínes ananászos curry-s pulykamell krumplipürével.

üdv,
D.Zsuzsi

12:48 du.  
Anonymous Annmária szerint...

31 éves nő vagyok.
A karácsonyi menünk alapvetően hagyományos, halászlé, rántott ponty a Tiszából, a sütik pedig mézes krémes, mákos kalács stb.
Újításként pedig gesztenyés borlevest tervezek.
Üdv: T. Annamária

12:57 du.  
Blogger Hage szerint...

Férfi vagyok 26 éves és egyetemista. A karácsonyit több helyen töltjük, de magunknak is szeretnénk egy meghitt estét. Ide terveztem egy pulykasültet, amivel eddig soha nem próbálkoztam, kicsit izgulok. A pulyka bőre alá saját készítésű fűszervajat kenek, zsálya levelekkel, sült burgonyával tálalva. Desszertnek konyakos sült gesztenye lesz. Csak ne olvassa el a blogon :)

1:04 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 39 éves. Karácsonykor a főétel: rántott hal és krumplisaláta a desszert pedig beigli.

Üdv: H.Eszter

1:09 du.  
Blogger NyZs szerint...

Szia!
NŐ vagyok, 24 éves, a karácsonyi menü nálunk nagyon rendhagyó: bolognai sertésborda. Az anyukám csak ilyenkor csinálja nekünk, de isteni :))

1:13 du.  
Blogger Unknown szerint...

Zsolt ,férfi 35 éves

Előetel:
Tealevélen és szárított gombán füstölt lazac grillezett édesköménnyel szarvasgombamártással.

Főétel 1. fogás

Őz steak bordói redukcióval sütőtokos burgonyapürével.

Főétel 2. fogás

Citrusos pulyka párolt juharszirupos karottával és kelbimbóval

1:16 du.  
Blogger duende szerint...

Nő vagyok és napokon belül 42 éves.

Mivel kivételesen egyedül leszek szenteste, ezért a menü kocsonya lesz citrommal, lilahagymával és házikenyérrel, a desszert pedig lúdlábtorta. :)

1:18 du.  
Blogger Unknown szerint...

Férfi vagyok, 26 éves. Én a coq au vin-t készítem.

1:18 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő vagyok, 29 éves. A karácsonyi menünk tárkonyos csirkeragu leves, burgundi marharagu és baileys-fehércsoki tiramisu (igen, az amit itt az oldalon találtam). Gondoltam együnk rendhagyó karácsonyi menüt :)

Tóth Zita

1:19 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 28 éves és a menü: halászlé, sült kacsacomb párolt káposztával és krumplipürével, + kókusztorta, püspökkenyér.

üdv:Vanzsu

1:20 du.  
Blogger Moha szerint...

Nő vagyok, 44 éves. A karácsonyi menü: borleves,(a gyerekeknek meggyleves), kolbássszal töltött karaj, göngyölt-töltött pulykamell, párolt káposztával, salátákkal.
Mandulás csokoládétorta.

1:36 du.  
Anonymous Agatha szerint...

Nő, 27 éves, a főfogás nálunk lazac lesz, pirított kaliforniai paprikával, burgonyával.

1:41 du.  
Blogger Unknown szerint...

férfi vagyok, 28 éves. a karácsonyi menü számomra meglepetés, mert rokonlátogató turnéra megyünk. de töltött káposzta és százféle sütemény biztosan lesz :)

1:43 du.  
Blogger Ritmus szerint...

Szia, nő vagyok, 44 múltam és karácsonyra wellington bélszínt tervezek. Üdv:
Ritmus

1:44 du.  
Blogger bévé szerint...

35 éves nő vagyok. A leves még nem eldöntött. A főétel fahéjas kéregben sült vaddisznó comb lesz burgonyafánkkal és tejfölös hecsedli mártással. A desszert pedig mandulás csokoládétorta.

1:46 du.  
Anonymous Klára szerint...

Nő vagyok, 35 éves, két válogatós gyerekkel, és 25-étől vidéki túrával. Ezért kis mennyiség, és egyszerű étel lesz: kacsamell, tésztával. Klára

1:55 du.  
Anonymous kopa ági szerint...

Nő,42 éves vagyok. A karácsonyi főétel saltimbocca lesz idén valószínűleg.

1:56 du.  
Blogger vik szerint...

No, 29 eves, terveim szerint liba kerul a karacsonyi asztalra

2:03 du.  
Blogger Frédi szerint...

Férfi vagyok, 28 éves. A karácsonyi menü halászlé és rántott fogas krumplisalátával.

2:05 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő vagyok, 25 éves.
Főétel: Halászlé, aszalt szilvával töltött sertéskaraj burgonyapürével és tartármártással nyakonöntött kukoricával
Desszert: vaníliafagylalt majd mákos, diós és gesztenyés bejgli

2:12 du.  
Blogger Kovács Judit szerint...

szia!

nő, 27. a menü: tyúkhúsleves, töltött káposzta, aztán zserbóóóó :)

üdv

2:15 du.  
Blogger csincsilla szerint...

51 éves nő:)
fogas citromos rizottóval.

üdv:)

2:19 du.  
Blogger Unknown szerint...

28 éves nő - a karácsonyi főfogás pedig cápaharcsa fehérboros zöldségraguval. Alig várom. És a késnek is örülnék :)
Ch&V-éknál mi lesz a főétel?

2:21 du.  
Blogger Zsuzsi szerint...

24 éves, nő. A töltött káposzta mellé ananászos tejszínes csirke kerül a család egyik felében, a másikban pedig fűszervajjal töltött csirke. lebigmac

2:24 du.  
Blogger Unknown szerint...

Férfi vagyok, 29 éves.
Nálunk a menü: Halászlé, Rántott ponty majonézes burgonyával és Mákos guba.
Email: gaga8012@gmail.com

2:27 du.  
Blogger Pomme Pomme szerint...

28 éves nő vagyok. Karácsonykor lazacot fogunk enni, de nem tudom még pontosan, milyen formában.

2:27 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok. 47 éves.

Menü: Húsleves, kacsacomb és kacsamell sülve, hagymás törtburgonyával, lilahagyma lekvárral.30 féle ( nem vicc ) sütemény.

2:29 du.  
Blogger Omma szerint...

Nőből vagyok 36 éve.
A karácsonyi menüből nem sokat tudok elárulni, mert tegnap az ember azt mondta, ő szeretné elkészíteni.
Mivel a rántottán túl nem igen járt még valami egyszerű de finom (gyerekek által is szerethető) ételt keresünk majd.
Talán valami grillezett hal finom salátával rizzsel...

2:31 du.  
Anonymous ken adams szerint...

férfi, 30. hagyományosan rántott hal, krumplisaláta, bejgli.

2:32 du.  
Blogger vszasz szerint...

Nő, 37 éves. Mi aszalt szilvával töltött libamájat, borlevest, csőben sült halat és valamilyen gesztenyés csodát készítünk Karácsonyra.

2:32 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok. 47 éves.

Menű: Húsleves, kacsacomb, kacsamell sülve, hagymás törtburgonyával, lilahagyma lekvárral. 30 féle( nem vicc ) sütemény

2:33 du.  
Blogger Gabojsza szerint...

Nő, 43.
Az 5 fogásosra tervezett vacsora főétele: lepényhal rozé pezsgőmártássas, sáfrányos, pezsgős rizottóval (mindez Bécs belvárosában:-)).

2:39 du.  
Blogger baracck szerint...

Szia!
Nő vagyok, 25 éves. Nálunk halászlé lesz a főétel. Ez nem maradhat el, viszont annyira jól lakunk tőle, hogy "második" nem is szokott lenni.
Üdv: Nóri

2:40 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok és 32 éves.
A karácsony esti főétel pedig vagy édesköményes lazac, vagy füstölt kacsamell lesz. Még nem döntöttem el.

2:43 du.  
Blogger timcsa szerint...

34 éves nő.
A vacsora főfogása töltött káposzta.
Mert megunhatatlan nekünk :)

2:48 du.  
Blogger Monika szerint...

Nő,39 éves
A menü: kirántott hal párolt zöldségekkel,francciasaláta /beigli:)

2:54 du.  
Blogger Asipike szerint...

24 éves nő vagyok... a karácsonyi menü töltött káposzta lesz szaloncukorral! :)utána pedig szaloncukor töltött káposztával! :)

3:19 du.  
Blogger NemMáté szerint...

Máté vagyok, 24 éves,bizonytalan nemi identitású,de az esetek min. 85%-ában férfi, a tavaly januári lyoni út egyetlen laikusa:)

A menü:halászlé, töltött csirke, krumplisaláta, mákos/diós bejgli.

3:21 du.  
Anonymous nyisike szerint...

üdv!
28 éves nő vagyok. A menü nálunk gyümölcsleves és Gundel-fogas lesz.

3:25 du.  
Anonymous zsoccc szerint...

32 éves, nő, és nálunk sült kacsmáj lesz! Meg hal is szerintem.

3:42 du.  
Blogger Hangya szerint...

37 éves férfi. Bajai halászlé, pulykamell májpástétomban sonkában vajastésztában (ala Wellington, csak asszony a marhát, gyerek a gombát nem szereti), flódni.

3:44 du.  
Blogger samirello szerint...

Férfi, 27 éves, menü még tervezés alatt :)

3:50 du.  
Blogger fehernyul szerint...

Nő, 26 és szendvics kettesben otthon, majd másnap lesz nagy ebéd a családdal. :)

4:10 du.  
Blogger katicamanó szerint...

Szia! 22 éves nő vagyok és a menü valószínűleg a szokásos lesz, azaz rántott halfilé, lilahagymás burgonyasaláta ill. párizsi hússaláta (a fiúk kedvéért) és természetesen egy pohár jóféle bor.

4:40 du.  
Blogger duso szerint...

Nő, 24 éves, halászlé, mákos guba, vaniliás-diós guba, sült kacsa, libamáj, tatár beefsteak

4:55 du.  
Blogger Unknown szerint...

Szia.
Marci(pa) 37év. FFi ;)
Rántott karaj vagy comb
Tejfölös krumpli saláta lila hagymával
Valami csokis süti.. még eldől.
üdv
Mpa
http://www.csokieskave.hu

5:07 du.  
Blogger Bálna szerint...

Nő vagyok, 27 éves. Bableves, sülthal és mákos guba lesz a menü.

5:09 du.  
Blogger csalamádé szerint...

Szia, férfi vagyok, 29 éves. A karácsonyi menü természetesen halászlé vagy lencseleves lesz, rántott vagy sült hal főételként és bejgli desszertnek (a többi süti mellett).

Üdv.: csalamádé

5:10 du.  
Blogger homarci szerint...

Férfi, 28 éves. Eddig hagyományosan halászlé és rántott hal volt krumplisalátával, de most karácsonyra franciás változat a terv: libamáj, esetleg füstölt lazac, és hal vagy pulyka minden bizonnyal francia rakott krumplival (gratin dauphinois).
Üdv: H.Marci

5:11 du.  
Blogger BIRSKÖRTE szerint...

Nő, 28 éves.
Narancsos-májas kacsasült a bátrabbaknak, rántott halszeletek a konzervatívabb családtagoknak. Majonézes és natúr krumplisaláta.

5:21 du.  
Anonymous balbala szerint...

Nő vagyok, 25 éves.

A menü: fokhagymakrémleves, kacsacomb krumplipürével és párolt káposztával, mákos guba.

Üdv,
Barbi

5:21 du.  
Anonymous zsozsó szerint...

Nő vagyok, 51 éves.
A karácsonyi menü: borleves
májjal töltött kacsamell
zelleres burgonyapüré
somlói galuska

üdv:zsozsó

5:37 du.  
Blogger juppieo szerint...

Péter vagyok, 34.
Karácsonyi menü:
Előételnek rakott majonézes cékla pácolt heringgel.
Főétel kijevi csirkemell párolt sütőtökkel és zöldségekkel
Desszert tiramisu

5:43 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 31 éves,a főétel:citromfüves lazac narancsos édesburgonyapürével, a család ínyenc "részlegének", mivel Anyukám mindig prezentálja a klasszikus menüt. (halászlé,bejgli,töltött káposzta)

5:44 du.  
Blogger Lencsilány szerint...

Szia!
Nő vagyok, 23 éves, nálunk a főétel csuka lesz, az biztos,vagy torma vagy citrom vagy fehérboros mártással. A töltött káposzta és a kocsonya pedig az alternatíva, ha esetleg nem sikerülne jól a hal.

5:45 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő, 31.
Fő fogás tejben egészben sült karaj, köretnek téli saláták (zeller, cékla, krumpli, lilahagyma meg ami még addig eszünkbe jut.
Üdv:
Katona Zsófi

5:55 du.  
Blogger kétnyulak szerint...

nő, 28 éves, harcsapörkölt, rántott hal, boeuf bourguignon, ostoros rétes

6:07 du.  
Blogger Unknown szerint...

lány vagyok, 27 éves tanárnő, vadas burgonyafánkkal, diótorta, mint minden évben

6:08 du.  
Blogger Csilla szerint...

Nő, 34 éves. Előétel: Tallini heringsaláta
Főétel: Aszalt szilvás töltött pulykasült+ 3 királyok rizse (rizs+kandírozott citrom/narancs)
Desszert: beigli és zserbó plusz még valami könnyebb desszert.

6:12 du.  
Anonymous kisróka szerint...

Jó estét :)

Előételnek igazi spanyol Manchego és birsalmasajt. Utána kacsacomb és -mell vörösboros szőlővel és szilvával, burgonyafánkkal. A desszert pedig csoki, friss gyümölcs és túrókrém.

Üdv,

kisróka

6:17 du.  
Anonymous kisróka szerint...

Javított verzió ;):

Előételnek igazi spanyol Manchego és birsalmasajt. Utána kacsacomb és -mell vörösboros szőlővel és szilvával, burgonyafánkkal. A desszert pedig csoki, friss gyümölcs és túrókrém.

Üdv,

egy 22 éves nőnemű kisróka

6:20 du.  
Blogger dalia szerint...

35 éves nő karácsonykor a főétel az a reggeli, ami pirított kalács, libamáj, sült alma szendvics

6:38 du.  
Blogger szemethunyor szerint...

nő nemű, 33 éves, a menü pedig: halászlé, szarvasgerinc gesztenyefánkkal, bejgli és mindenféle sütemény, aminek a megsütése egy hétbe belefér :)

szemethunyor

6:40 du.  
Anonymous GasztroRéka szerint...

Nő vagyok, 24 éves.
25-én karácsony napján almával töltött, zacskóban sült csirke. Narancsos-gesztenyés- sült kelbimbó saláta. (A te Stahl Magazinban megjelent salátás alapján).

6:51 du.  
Anonymous GasztroRéka szerint...

Nő vagyok, 24 éves.
25-én karácsony napján almával töltött, zacskóban sült csirke. Narancsos-gesztenyés- sült kelbimbó saláta. (A te Stahl Magazinban megjelent salátás alapján).

6:51 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ez a kérdőív azért valahol kissé = inkvizícó is:)!
ennek ellenére: Kata vagyok, 52+néhány hónap:(:(
A menübiztos pontja dec.24-én, immár évek óta:
No 1: Tyúkhúsleves kézzel sodort,
házi csigatésztával.
A többi:
- kacsasült pirított burgonyá-
val,párolt káposztával;
- aszalt gyümölccsel töltött
rántott szelet,
- majonézes burgonyasaláta;
- narancstorta.

PS: Szégyen ide vagy oda, mi a halat nem esszük!

6:56 du.  
Anonymous baumberger szerint...

26 éves nő, krumplisaláta és rántott ponty

6:57 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok, 27 éves.
A karácsonyi menü még alakulhat, de a vegyes halleves (nem halászlé) szinte biztos. Ezen kívül a fokhagymás-petrezselymes garnéla vagy vmilyen grillezett halfilé jöhet még szóba, könnyű vegyes salátával. Vagy ha a férjem éppen "főzős" hangulatban van, akkor rá szoktam bízni a főzést és hagyom szabadon kibontakozni, nehogy elvegyem a kedvét a későbbiekben attól, hogy alkalmanként főzzön helyettem. aagnes09

6:59 du.  
Anonymous boglya szerint...

Nő vagyok, 36 éves.

December 24.-én: halászlé és mákos guba ebédre, vacsorára pedig rántott ponty, francia saláta/hagymás-ecetes krumplisaláta/házi cékla. Ez a hagyomány a szüleimnél.

A másik két nap már sokkal kreatívabbak vagyunk (itt a sorrend még korántsem biztos):

az egyik nap fokhagymás-zöldfűszeres sült pisztráng lesz tejszínes burgonyagratnival, friss salátával ebédre, vacsorára házi ricottás-sütőtökös ravioli zsályás vajjal.

a másik nap konfitált kacsa/liba saját zsírjában sült zöldségekkel, pezsgős káposztával ebédre, vacsorára grillezett fokhagymás garnéla friss házi kenyérrel, salátával.

A desszert még kitalálás alatt, teasütemények, mézeskalács, beigli biztosan lesz, ebből a túrós, frissen, melegen a legjobban várt.

7:22 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok, 37 éves, a karácsonyi menünk a szokásos, hagyományos angol lesz (családi kötődés): pulyka, gravy, sok sült zöldség, yorkshire pudding, stb, utána természetesen christmas pudding. Másnap anyunál töltött káposzta, zserbó.

7:24 du.  
Blogger Daisy szerint...

50 éves voltam az idén, ezért volt alkalmam sok kést kipróbálni, mire eljutottam a most felajánlott kés fajtáig.
Nyolc éve vettem az elsőt,ami természetesen egy séf kés volt.
A férjem a mai napig nem tudja elfogadni, hogy ekkora késsel szeretek dolgozni. / nem zöldséget tisztítani, mint a vacsoracsatában /
Azóta még három került a készletbe és imádom őket.
Köszörültetni a mai napig a szakboltba visszük, mert ma már ezt kevesen művelik jól.
Ha valaki ilyen késre tesz szert, ajánlom, hogy szánja rá az időt, hogy szakember köszörülje, mert akkor egy életen át használhatja.
Nem árt egy jó minőségű élező acél sem, mert ezzel rendszeresen kell fenni a kést. Tulajdonképpen minden intenzívebb használat előtt ajánlatos.
A késbalesetek mindég az életlen késekkel történnek!!!

A Karácsonyi menüből a pontyhalászlé nem maradhat el.
Néhány éve évről-évre újítok egy kicsit. Volt már narancsos kacsa is, volt mustáros lazac, de most a kapribogyós pangasius hal a befutó.
Recept a Kifőztük online magazin karácsonyi számában.
Rántott hal marinírozva másnaposság ellen.

Érdekes volt olvasni, milyen sokszínű a mai karácsonyi asztal.
Bocsánat, ha sok voltam!
Nem szeretném senki elől elvenni a nyerési lehetőséget, de fontosnak tartottam ezeket leírni.

7:26 du.  
Blogger Sinus szerint...

Férfi vagyok, Nándi vagyok, 30 vagyok.

Ha én döntenék a menüről :) ez lenne:
Habart bableves, Zsírjában sült kacsamáj hagymás-zelleres tört burgonyával és Somlói...

7:30 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 39 éves és Újházy tyúkhúsleves lesz nálunk, konfitált kacsacomb, desszertként beigli és sok-sok aprósütemény, mézeskalács.

7:33 du.  
Blogger Bisztrókonyha szerint...

Nő, 26 éves :)
A menü: halászlé és kemencében készült töltött káposzta, kemencében sült kaláccsal :)

7:36 du.  
Anonymous nelly szerint...

Én is nőből vagyok. A menü?: tyúkhús leves, csirkemell torta, majonézes krumpli, halászlé, rántott hal, és creme brulee. Hm... már most is nagyokat nyelek, ha rá gondolok!

7:42 du.  
Blogger Rebeka szerint...

Szia! Jópofa ez a kérdőív....:o)
53 éves nő vagyok. A Szentestei menün nem változtathatok, elsöpörne a népharag...délben pontyhalászlé, este rántott harcsa és ponty, majonézes-hagymás krumplisalátával. Első nap fokhagymás tejben áztatott, dióval kirántott pulykamell, muffinsütőbe tekercselt, sajttal, feketeerdei sonkával töltött pulykamell, fűszeres sültkrumplival, zöldkörettel. Második nap kapros-csomboros töltöttkáposzta, füllel, körömmel, füstölt hússal, kolbásszal, lapockával, gombócokkal, rántás nélkül. Sütik: Részeges Jeromos, drezdai stollen, dióval töltött, marcipánnal, csokival bevont datolya, toportorta (diós tojásfehérjéből sütött lapok tejszínes csokikrémmel töltve), linzerek különböző angol lekvárokkal töltve (LIDL-s akció...:o), a további napokon No-Spa, Bilagit, száraz kenyér vízzel....

7:59 du.  
Blogger jaksics szerint...

Szia! 35 éves nő vagyok; karácsonyi menünk a 3 gyerekre való tekintettel: brokkolikrémleves, túrós csusza harcsapaprikással és mákos guba vaníliamártással. Üdv: Judit

8:04 du.  
Anonymous szi_vi szerint...

37 eves no.

a fomenut meg nem tudom, de szarnyasbol kell lennie, dios bejglit mindenkeppen, mezeskalacsot megprobalom, es eggnog. anyu kocsonyat foz a karacsony-masnapokra.

szi_vi

8:15 du.  
Anonymous Eszter szerint...

35 éves nő vagyok.

Karácsonyi főétel még nem eldöntött, a leves és desszert biztos:
Gyümölcsleves (a gyerekek kedvére) és vagy aszalt szilvával, sonkával töltött csirkemelltekercs vagy pulykasült Wellington módra lesz.
Desszert csokiszuflé erdei gyümölcsös mártással.

8:15 du.  
Blogger Zsófi szerint...

nő, 31, kacsamell :)

8:24 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok,55 éves.
A menü:anyukám receptje alapján készített borleves
rántott ponty,rántott karaj
lila hagymás burgonya saláta,majonézes burgonya.
Saját mákos,diós beigli,lányom féle isteni zserbó szelet.

8:30 du.  
Anonymous Júlia szerint...

Szia,
16 éves vagyok (ne lepődj meg, idén először az én feladatom a menü elkészítése...), lány és mandulás pisztráng. ha nem lesz szép, jó és kedves pisztráng, akkor kacsasült.

8:31 du.  
Blogger Zéanyu szerint...

Nő, 30 éves. Lazackrémleves (lazacchipssel) és mákosguba-felfújt.

Üdv: Vera

8:35 du.  
Anonymous andrea szerint...

35 éves, nő, akinek még fogalma sincs, mi lesz a karácsonyi menü

8:43 du.  
Blogger Susula szerint...

Nő, 54. Mákos guba meggymártással, Szenteste rántott hal, majonézes krumpli, másnap almás-diós töltött pulykamell, erdélyi töltöttkáposzta folyamatosan. Csokoládétorta, aprósütik, bejgli -jaj, már csak 17 nap van hátra! /De jó, már csak 17 nap!/

8:46 du.  
Anonymous joa szerint...

Nő, 32 éves. Lazackaviár blinivel, borjú steak erdei gombamártással, rugelach.

8:52 du.  
Blogger Kriszta szerint...

Nő, 29 éves, a menü: halászlé, aszalt szilvás-gesztenyés pulyka,mákos guba

8:52 du.  
Anonymous Kocc szerint...

26 éves vagyok, nő.

Mióta kibővült a család bátyám feleségének a családjával, a menü is megváltozott: két család menüjét "kell" végigenni. Egyrészről borleves, rántott ponty, lilahagymás és majonézes krumplisaláta és bejgli; másrészről pedig egybesült süllő, rukkolás-paradicsomos saláta, s másféleképpen elkészített bejgli + murányi mézes.
Leírva mindezt, úgy gondolom, el kéne kezdenem az elő-diétát:)

8:53 du.  
Blogger zsoka szerint...

Nő, 23 éves. Főétel még kicsit alakulóban, de egyik biztos sült kacsa (egész) narancsos-gyömbéres sütőtökkel. És még valami fűszeresebb sóletet is készítek gerslivel, csicserivel, jó sok füstölt hússal. Csak lenne időm egy próbafőzésre...

9:03 du.  
Anonymous Brigi szerint...

Nő, 27 éves, a karácsonyi menü gyömbéres-chilis lazac hercegnőburgonyával, és mákos guba.

9:18 du.  
Blogger zsigabella szerint...

35 éves nő pisztrángot süt és szűzpecsenyét almaszósszal.
üdv,
zsigabella

9:44 du.  
Blogger ackebea szerint...

Awesome


http://swedish-recipes.net/holiday-treats-like-lusse-bullar-for-lucia/

9:49 du.  
Anonymous Németh Szabó Zsuzsanna szerint...

Nő, 54 éves.Húsleves, májgaluska, kacsamell, vörösboros áfonyával, burgonyapüré.

10:01 du.  
Anonymous Lekvároslány szerint...

35 éves nő.
hal nem szeretés okán (tudom, szentségtörés): sonka, hagymás krumplisaláta, kaszinótojás, friss zöldségek; beglik, mézeskrémes, teacsiga, mini ischler, kisdobos, habcsók és vaníliás kiskifli :-)

10:13 du.  
Blogger azAnyja szerint...

Szia Zsófia!
Nő vagyok, 36 éves és dacos. 8 éve minden évben megpróbálom megszervezni, hogy végre boldog karácsonyunk legyen, de mindig megsértődik valamelyik ős... Idén a dac hajt, és úgy gondoltam, hogy ha anyósomék idén is töltött káposztát készítenek, édesanyám meg rakott káposztát, akkor én székelykáposztával rukkolok elő, és abból nekik is enniük kell mindhárom nap!!! ;)
Amúgy az egy éves kislányom miatt inkább a Te fehérrépás-almás krémlevesed lenne a nekünkvaló, egy sütőtökös-hagymás sült csirkével és diós-mákos kiflivel meg marokkói szelettel (diós-kakaós édesség, ismered?)...
Addig is jó éjt Neked is:
Barbara

10:26 du.  
Blogger Praliné Zsuzsi szerint...

Nő, 26 éves. A menű tenger gyümölcsei-mini quiche előételnek, coq au vin főételnek, Eszterházy torta desszertnek. Előtte-utána-közben bonbonok és szaloncukor minden mennyiségben.

10:27 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő vagyok, 67 éves.
A karácsonyi menű:halászlé gesztenyés pulykasült, pozsonyi patkó.
Van egy kis Wüsthof hámozóm, nagyon szeretem.
Szép, fehér ünnepeket:
bmari62

10:30 du.  
Blogger Éci szerint...

nő, 33, és ólinkluzív hotel-menü lesz -- az idén nem én főzök :)

10:36 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 53 éves ; libamáj hidegen és/vagy aszpikos sonkatekercs, Tokaji borhableves, lazac borban párolva (Jamie Oliver módra),pulykamell mégnemtudommilyenmódra, oroszkrém torta (gluténmentes), gesztenyeparfé

(nini)

10:53 du.  
Anonymous Hevruska szerint...

Nő vagyok, 37 éves. A karácsonyi menű: majonézes krumplisaláta főtt oldalassal, főtt kolbásszal. Töltött káposzta, mézes krémes.

10:58 du.  
Blogger Kata szerint...

nő, mindjárt 53...

narancsleves, kacsasült, párolt lilakáposzta, fekete rózsa süti

11:01 du.  
Anonymous kojudi szerint...

Szia!
39 éves nő vagyok,a menü pedig:
halászlé
rántott hal-krumplisaláta
gesztenyetorta
mákos guba és bejgli


Üdv,Judit

11:05 du.  
Blogger Zsófi szerint...

Szia! 25 éves nő vagyok. Jelenleg francia gesztenyés pulykát tervezek ... de desszertnek már biztosan lesz marcipántorta.
Üdv!

11:07 du.  
Anonymous Iriszi szerint...

Nő.34 éves.
Erőleves,szarvassült,házi krokett,erdei gomba szósz,kökény lekvár,narancs torta.

Szia:Irisz

11:24 du.  
Blogger Unknown szerint...

Szia Chili,
én is versenybe szállnék, nagyon tetszik ez a kés! 32, és Anita :) Mi költözünk, majd utána gondolkozom a menün. Tényleg, nincs valami tuti, egyszerű, olcsó és különleges menüsorod? :)))

11:26 du.  
Blogger Borbély Anita szerint...

32 éves nő. A főétel: Aszalt szilvás kacsasült Gundel módra, de nem lilakáposztával, mert abból lesz a leves, hanem párolt birsalmával.

11:31 du.  
Blogger Unknown szerint...

Lány vagyok és 26 éves. Több fogást is készítek, mivel hosszú a karácsony, és nekem ez az ünnep:) az egyik egy wokban házilag füstölt rosé kacsamell lesz - a füstöt karácsonyi fűszerek adják az ötfűszerből kiindulva, köret édesburgonya chips és aszalt gyümölcsök kacsazsíron. ezen kívül görögös-mentás bárányborda is kerül az asztalra, köretnek valamilyen hűsítő salátát tervezek.

üdv: kaminer/szitakacs

12:02 de.  
Anonymous P.Viki szerint...

Nő vagyok, 23 éves. A hagyományos karácsonyi menü nálunk szárított gombából készült leves, majd rántott ponty ecetes krumplisalátával, főételnek pedig sült pulyka, hagymás tört krumplival. Desszertnek pedig bejgli biztosan lesz, de kuglóf és gyümölcskenyér is várható (mivel a desszert részleg az enyém - ez még változhat).
Kellemes Ünnepeket,
P.Viki

12:16 de.  
Anonymous Roszol János szerint...

40 éves, férfi. Párolt zöldségek, bárány, vadrizs. Bor, rugelach.

1:08 de.  
Blogger Unknown szerint...

Szia!24 éves nő vagyok.
A karácsonyi menü libasült, pároltkáposzta , petrezselymes burgonya lesz...és karácsonyi csokitorta..:)

1:30 de.  
Anonymous Ági szerint...

Nőnemű 28 éves.
Naponta változik a terv, de 24-én kacsa konfit brandy-s aszaltszilvapürével, másnap chilis-vaníliás csirke (:)),és/vagy gesztenyés-aszalt szilvás pulyka, de most megihlettek a kommnetekben a boeuf bourguignon-os ötletek is. Nem elegáns, de finom és előre elkészíthető. A tuti pont mindig a desszert: marokkói "snakey cakey", mert muszáj kipróbálni, bár abszolút nem illik a menübe, ami még nem is fix :), és valamilyen mousse torta.
És nagyon örülnénk annak a késnek :)
Ági

6:24 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 29, libamáj hagymával és simán, lilahagymalekvár, hidegtál, kaszinótojás, tatárbifsztek, stb... :)

9:10 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Féfi vagyok, 32 éves. A karácsonyi menünk borlevesből, halászléből, rántott pontyból, valamint majonézes és lilahagymás krumplisalátából fog állni, nyamm.

Üdv.: Gyoma

9:21 de.  
Anonymous Jánossy Zsuzsa szerint...

Nő vagyok, 51 éves. A karácsonyi menü: halászlé, rántott hal krumplisalátával és sok-sok süti:)
Zsuzsa

9:27 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok, 28 éves. A menü: halászlé, aszalt szilvás pulyka párolt káposztával, almás pite.

9:31 de.  
Blogger T szerint...

Férfi vagyok, 40 éves. A karácsonyi menü kacsamell lesz borban párolva, plusz valamilyen mártással. Még nem dőlt el.

9:33 de.  
Blogger Mackaj szerint...

35 éves nő vagyok. Uzsonnára Stollen-csiga, vacsorára az előételt még nem tudom, utána gesztenyés pulyka a húsevőknek, plusz vega marokkói fűszeres pite. Utána túró, vagy joghurtos torta. Meg persze aprósüti, mézeskalács, és nürnbergi mézeskalács (Lebkuchen).

9:34 de.  
Blogger starfi szerint...

férfi, 24 éves. valószínűleg libamáj-terrine lesz, tatár, gyöngytyúkból húsleves, töltött káposzta, flódni.

9:37 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia!
Nő vagyok, 23 éves. Idén lesz az első közös karácsonyom a párommal, úgyhogy különleges menüt tervezek: rozmaringos csirke almával és gouda sajttal, liba párolt káposztával, epres tiramisu. A többit pedig majd még meglátom. :)
Szép napot!
WEszter

9:38 de.  
Blogger Krisztina szerint...

Nő vagyok, 36 éves. A menü: halászlé, töltött káposzta, és Mozart kuglóf.

9:39 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 30 éves. Aszalt szilvás kacsa és persze bejgli. :)

S. Kata

9:42 de.  
Anonymous hanesz szerint...

Szia! Nő vagyok, 23 éves. A karácsonyi főétel nálunk valószínűleg rántott hall lesz burgonyakrokettel.

9:43 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Csillagporból vagyok, nevem Csilla. Nagy a család, több generációból állunk össze, így nekem a desszert jut. Mákos gubát fogok készíteni házi tejjel, vaníliával és gesztenyemézzel. A kiflit magam sütöm hozzá.

9:44 de.  
Blogger eskarcsi szerint...

Sziasztok!

Én férfi vagyok, 30 éves, budapesti!
Nálunk a karácsonyi főételek:

- természetesen a töltött káposzta nem hiányozhat az asztalról
- aszalt szilvával töltött pulykamell, amit zabpehellyel bundázunk (a próbafőzés már megtörtént :)

Szeretetben gazdag karácsonyt mindenkinek:

eskarcsi

9:46 de.  
Blogger pAnna szerint...

Nő vagyok, 28 éves. Soha ennyire előre nem terveztem még el menüt :) töltött káposzta biztos, és most rosé kacsamellre vágyom éppen. mi lesz, majd kiderül akkor.

9:46 de.  
Anonymous HannaCsilla szerint...

Nő vagyok, 32 éves, és a főétel karácsonykor Segal Viktor könyvéből a pisztáciamorzsás lazac lesz.

9:46 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

kkandras vagyok, férfi, 31

Az egyszerűség kedvéért tatárbeefsteak lesz, a többit a családra bízom :-)

kkandras@freemail.hu

9:47 de.  
Blogger Zsófi szerint...

25 éves nő vagyok és édesanyámmal közösen főzünk már évek óta. A terv hideg karamellizált narancskrémleves, römertopfban sült vadhús aszalt gyümölccsel, sült zöldség körettel (édesburgonya, cékla, sütőtök...)és egy hatalmas adag flódni :)

9:47 de.  
Blogger Agnes szerint...

Nő vagyok, 29 éves. A vacsora fehérrépa krémleves lesz, második fogás grillezett bárányborda provance-i körettel, a desszert pedig epres képviselőfánk.

Üdv, Ági B.

9:48 de.  
Blogger Esztipeszti szerint...

Nő, 34 éves. Karácsonyi menü: olajos-fűszeres pácban 2 napig érlelt, utána zöldségekkel együtt sütött őzgerinc, fokhagymás libazsírban sütött libamáj, fetás krumplipüré, diós guba. Másnap reggel libatöpörtyű. :)

9:48 de.  
Blogger maggomboc szerint...

Szia:)
Ha valakinek nincs ötlete, itt aztán tud válogatni karácsonyi menüből!
31 évet megértem, nőből vagyok. A főétel a szokásos lesz: gesztenyekrémleves, sóban sült pisztráng, valamint aszalt szilvás pulykamell-göngyöleg, valamilyen burgonyakörettel. de nem kizárt, hogy valamit újítok:)

9:50 de.  
Anonymous Pántyáné Otovich Julianna szerint...

Nőci, 48 szép év! Karácsonyi menü: bejgli nádcukorral (a férjem cukorbeteg), vajjal berántott bableves, mákostészta! Üdv. Pántyáné

9:51 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Dorka vagyok, nő, 25 éves, és még nem tudom, mi lesz a menü, mert most költöztünk 3 napja, és még csak reménykedek, hogy egyáltalán kész lesz addigra a konyhám :) de valami, amiben van rák, az biztosan lesz.

9:51 de.  
Anonymous MN szerint...

Nő, 26 éves
A menü:
libapástétom lilahagymalekvárral
töltött pulyka
tésztakabátos lazac kakukkfüves fűszervajjal, tejszínes póréhagymával,sült bébirépával
túrótorta

9:52 de.  
Anonymous Fehér Ildikó szerint...

Nő, 36 éves, lazac tejszínes kapribogyómártással, krumplipürével és mézes párolt bébirépával :-)

9:53 de.  
Blogger kazsuzsi szerint...

36 éves nő vagyok, és a karácsonyi menü mint mindig hidegtál, rajta minden féle jóval, lazac, libamáj, töltött husok.

9:54 de.  
Blogger Cherrie szerint...

Nő vagyok, 23 éves :)
A menü pedig: apukám halászléje, és gombával töltött csirkemell brokkolis krumplipürével.

9:56 de.  
Anonymous Anna szerint...

Nő, 32, és nálunk gesztenyés-csokis pulyka lesz.

9:56 de.  
Anonymous lágevő szerint...

ffi, 37, hidegtál sok-sok finomsággal.

9:57 de.  
Blogger LetKat szerint...

Szia!
Nő vagyok, 34 éves. A karácsony esti menü baszk pisztráng lesz.

L.Kata

9:58 de.  
Blogger maxgaspar szerint...

Nő, 37.
Halászlé, rántott ponty, majonézes krumpli, hagymás krumplisaláta.

10:01 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nő, 32.
Fácánleves+őz (sült, vagy vadas, még nem tudom). +hal (lehet, hogy töltött csuka. Ha csuka nem lesz, akkor roston tengeri).

10:02 de.  
Anonymous PiperPerabo szerint...

Férfi, 52.
Malacsült, hagymás krumpli, párolt káposzta.

10:02 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nő, 25 éves, és az egyik tuti biztos főétel ez évben sólet lesz füstölt libamellel. A többit még nem találtuk ki.

10:04 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Na, akkor a 10:02-es névtelen még egyszer.
Viki
Nő, 32.
Fácánleves+őz (sült, vagy vadas, még nem tudom). +hal (lehet, hogy töltött csuka. Ha csuka nem lesz, akkor roston tengeri).

10:04 de.  
Anonymous TPetra_ szerint...

Nő vagyok, 32 éves; nálunk három helyen van karácsony; itthon harcsát készítek, egyik nagyszülőnél bajai halászlé, mákos és diós guba és bejgli lesz, a másiknál korhelyleves és kapros pisztráng. De csak az utóbbi két menü esik egy napra, a mi karácsonyunkat pár nappal előbb tartjuk :-)

10:05 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

32 éves, nő, és lazacot süt citrom mártással, meg krumpli pürével. :)

Értesítés: straneranna@freemail.hu

10:09 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nő vagyok, 32 éves és a fő fogás mindig sült kacsa káposztával és krumplipürével

10:10 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nő, 26 éves.
A karácsonyi menü pedig halászlé, töltött káposzta, mákosguba.
ÜdV: Rita

10:11 de.  
Blogger HZsofi szerint...

Nő vagyok, 28 éves, és nagy Chili és Vanilia rajongó :-)
Karácsonykor nálunk mindig szilvaleves van ebédre és sült csirke, no meg mákos guba, este pedig kapros rakott harcsa, céklasalátával!
Zsófi

10:13 de.  
Anonymous nadivereb szerint...

Ffi, 22 èves, Halàszlè, Aszalt szilvàs sült liba, màko-diòs-gesztenyès bejgli.

10:13 de.  
Anonymous Lirike szerint...

Szia! 30 éves nőci karácsonyra vörösborban párolt aszalt szilvával töltött pulykát szervíroz majd főételnek.

Szép napot!
Lirike

10:17 de.  
Blogger borsó szerint...

Nőböl vagyok, 30-as, és fogas lesz szenteste

10:17 de.  
Blogger Unknown szerint...

Szia! Nő vagyok, 38 éves. Nagy a családunk és ilyenkor még jönnek is hozzánk,úgyhogy többféle főétel is lesz. Sült pulyka(mell) szalonnával tűzdelve biztosan, a másik majd még eldől. Desszertnek Dobos torta.

10:18 de.  
Blogger graveland szerint...

rusalka vagyok, lány, 18 éves, erdei gombával töltött dagadót és zelleres krumplipürét főzök:)

10:21 de.  
Blogger Gergely Zsuzsi szerint...

Nő, 21 éves. Halászlé. Almás-káposztás kacsasült. Somlói galuska, de sok! :)

10:31 de.  
Anonymous ullapool szerint...

Nő vagyok, 36 éves, az idei menü: brokkolikrémleves roppsanó, sajtos tésztaspirállal, grillezett lazac krumplipürével és párolt zöldésgekkel, fűszeres panna cotta karamellszósszal.

10:34 de.  
Blogger Gerti szerint...

25 éves nő vagyok. Idén először lesz enyém a feladat, hogy a karácsonyi menüt az asztalra varázsoljam.
Főételünk: fokhagymás-citromos-babérleveles vajjal masszírozott bébipulyka, pancettas kelbimbóval és tepsis burgonyával!

Boldog karácsonyt mindenkinek!
Gerti

10:38 de.  
Anonymous Lillian szerint...

Nő, 32 éves. Mivel a zsidó vallás szerint élünk, így nem a karácsonyi, hanem a Hannukai menüt írnám le. Előételek: tojássaláta, avokádó saláta, répasaláta, vegyes saláta mindezt saját készítésű cháláhával (kalács). Főétel: Maceszgombóc leves, majd kacsamell pirosra sütve sok fokhagymával, krumplisalátával és természetesen a végén a hannuaki fánk házi lekvárral.

10:39 de.  
Anonymous Kattancs szerint...

31 éves nő, ebédre halászlé, este afrikai harcsa tejszínes burival, és MÁKOSBEIGLI

10:40 de.  
Blogger Ercsó szerint...

Nő vagyok, 33éves. Karácsonyi menü sült kacsa krumplipürével. Előtte délben halászlé. Persze a beigli sem maradhat el.
Mindenkinek kellemes ünnepeket!
Ercsó

10:43 de.  
Blogger Unknown szerint...

Férfi, 40 éves, karácsonyra én minden évben mást főzök, amúgy kisérleti jelleggel :)
Idén feketekávés körteleves, majd beefsteak lesz 3 féle mártással (vörösáfonyás, lime-avokádós és narancs-ananászos).
A desszertet a párom készítí: sajttorta :)

10:44 de.  
Blogger Unknown szerint...

35 éves, nő. Szegedi halászlé, lazac steak, "moon-blushed" paradicsom, spenótos gnocchi, madártej.

10:45 de.  
Anonymous Lamantin77 szerint...

Nő, 34 éves. A karacsonyi menu nallunk altalaban az alabbi: 1. Husleves (facan), toltott kaposzta, aszalt szilvaval toltott pulyka rengeteg fele korettel es zoldseggel illetve sutoben sult pisztrang. 2. Halaszle, rántott hal (altalaban ponty), juhturovol toltott gombafejek, brokkoli felfujt.
Azert van ket kulonfele menu, mert a csaladunk egy resze halevo vegetarianus. :-)

10:46 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nőből vagyok, 26 éves. Kacsát sütök és vörösboros vaddisznóperkeltet készítek!

10:47 de.  
Anonymous Renáta szerint...

Nő, 33 éves.
Sütőtökkrémleves rákocskákkal.
Egyben sült pulyka!
sok - sok féle mártogatós!

10:48 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nőből vagyok, 33 éves. Karácsonykor töltött káposztát, diós és mákos bejglit és madártejet fogunk enni.

10:48 de.  
Anonymous ruttkay szerint...

45 éves, nő, este: lazac, kacsa, köretként burgonya gratin, saláta, 1.nap ebéd: aszalt szilvas, füstölt sajtos pulyka, a részletek még kidolgozás alatt. Boldog Karácsonyt mindenkinek!

10:51 de.  
Blogger Makka szerint...

Nő, 44, sült liba.

10:53 de.  
Anonymous melonka2 szerint...

34 éves néni sütőtökkrémlevest főz, narancsos sertésszűzet, és csokiszuflét készít Szenteste..-látom lesz dolgotok a sorsolásnál ;)

10:54 de.  
Blogger Diabolus szerint...

Férfi vagyok, 24 éves. A karácsonyi menü: szűzpecsenye Wellington módra angolos zödségekkel és hercegnő burgonyával, könnyű mákos guba puding vanília öntettel.

Boldog Ünnepeket Mindenkinek!

10:54 de.  
Blogger Betsy szerint...

Nő, 28 éves. Karácsonyi menü valószínűleg halászlé és kacsa valamilyen módon, majonézes burgonyasaláta is biztosan lesz. Desszertnek pedig rengetegféle sütemény..

10:55 de.  
Blogger Sallai szerint...

Szia!
Nő vagyok, 39 éves.
Karácsony este a főszerep a páromé és a halé. Szerencsés vagyok, mert mindig ő készíti a halászlevet. Ezen kívül lazacot sütünk (pácolva: bazsalikom/majoranna/rozmaring fűszerekkel) és rántott harcsa lesz. Köretnek mindenféle saláta.
S. Ildikó

10:57 de.  
Blogger Unknown szerint...

Férfi 43 éves.
Currs Lazac a la Gordon Ramsay, párolt zöldséges rizsekkel.
És természetesen az elmaradhatatlan setemények. :)

11:00 de.  
Blogger Grafikriszta szerint...

Szia! Nő vagyok, 28 éves. Karácsonykor nálunk mindig előtérbe kerülnek a tengeri herkentyűk és a halak. A menü egy rákszuffléval indul, majd követi egy tejszínes, pikáns hallé, folytatásnak laposhal tekercset készítünk shrimps kalappal és ezt még egy kis gránátalmamártásos lazacsteak-kel egészítjük ki. Köretként édes-savanyú gyömbéres salátát szolgálunk fel. A bejgli elmaradhatatlan: diós, mákos és kakaós kivitelben.

11:00 de.  
Anonymous focaccia szerint...

Nő vagyok, 19 éves. A gasztronómia szerelmese, szakácsnak készülök. Karácsonykor mázas sonkát, csípős bárányragut készítek és persze pulykát. Mártást a pulykaszárnyakból készítek hozzá.

11:11 de.  
Blogger addisz szerint...

Nő vagyok, 29 éves.
A karácsonyi menü még képlékeny, de nagy valószínűség szerint a következőképpen alakul majd: harcsa halászlé, pezsgős-rozmaringos rák burgonyasalátával, illetve az elmaradhatatlan zserbó, bejgli és gyümölcskenyér.

11:14 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal