szombat, április 27, 2013

Irány Villány! - Stílusos Vidéki Éttermiség 3.0



Szuper, tavaszi hétvégi programot ajánlok a figyelmetekbe: jövő hétvégén, május 4-én rendezik meg immár harmadik alkalommal - ezúttal Villányban – a Stílusos Vidéki Éttermiség napot. Én az elsőn voltam, amit a szigetmonostori Rosinante fogadóban szerveztek, tavaly a perbáli Walter étteremben volt, arról sajnos lemaradtam. Nagyon szerettem ezt a mini fesztivált, mert szerencsére már számos nagyszerű vidéki étterem bukkant fel az elmúlt években, és az elmúlt két évben is komoly fejlődés ment végbe, de ritkán jutok el ezekre a helyekre. Jó volt a közönség, jó volt a hangulat, és ez idén is biztos így lesz.


Tizenegy klassz étterem vesz részt, tizenegy tehetséges séf fog főzni, kíváncsian várom, mivel mutatkoznak be. A következő helyekkel és csapataikkal lehet majd találkozni Villányban:

Anyukám Mondta (Encs), IKON Debrecen, Imola Udvarház (Eger), Kistücsök Étterem (Balatonszemes), Mandula Étterem és Bor Bár-( Villány), Manga Gasztronómiai Műhely (Etyek), Nomád Hotel ( Noszvaj), Rosinante Étterem (Szigetmonostor), Viator Apátsági Étterem (Pannonhalma), Walter Vendéglő (Perbál).

Maga az éttermes zsongás szombaton, május 4-én lesz, de érdemes egész hétvégére jönni, pénteken este hat csúcsborásszal és séffel jótékonysági vacsorára kerül sor a Mandula Étteremben, amelynek bevételéből a villányi gyerekek közétkeztetését támogatják. Vasárnap pedig folytatódik a Borzsongás rendezvény, zenével, programokkal és borkóstolókkal.

Ami biztos lesz: jó hangulat, izgalmas ételek, főzőbemutatók, piknik ,piac,, jó arcok, orgonaillat, nyugalom, és persze sok bor. Mi Jókuti Andrással, a Világevővel a gasztroszínpad házigazdáiként várunk Benneteket sok szeretettel.

Minden információ és részet a Stílusos Vidéki Éttermiség facebook oldalán, vagy az esemény oldalán.